ورود به سایت ثبت نام در سایت فراموشی کلمه عبور
نام کاربری در این سایت می تواند هم فارسی باشد و هم انگلیسی





اگر فرم ثبت نام برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.









اگر فرم بازیابی کلمه عبور برای شما نمایش داده نمی‌شود، اینجا را کلیک کنید.





پیام شما

 

Send Trackbacks to (Separate multiple URLs with spaces)

شما میتوانید برای پیغام خود یک آیکون از لیست زیر انتخاب کنید

امکانات اضافی این بخش

  • تبدیل از www.example.com به [URL]http://www.example.com[/URL].

نمایش پست ها (ابتدا جدیدترین)

  • 2017/10/18, 17:33
    Free

    خبر خوان استارتاپ : نقش باور و عناصر بنیادین در برند ینگ استارت آپ ها

    انجمن گفتگو استارتاپ های ایران به نقل از تی نیوز :

    برند سازی زبان مشترکی بین بنیان گذاران استارت آپ ها، مدیران برند و بازاریابی است که می تواند کسب وکار نوپای شما را به یک اهرم قدرتمند در دنیای کسب وکار تبدیل کند. نوپانا *: برند های زیادی در طول چند سال اخیر در کشورمان متولد شده اند. بعضی موفق بوده اند و برخی از گردونه رقابت حذف شده اند. یکی از دلایل مهم شکست کسب و کار های کوچک و بزرگ، عدم پیروی از دستورالعمل های علمی برند سازی است. در این مطلب به نکات مهمی که پیش از قدم گذاشتن در مسیر برند ینگ کسب وکار، دانستن آن ها ضروری است، می پردازیم. قسمت یازدهم: موانع ورود یک برند به گزارش نوپانا ، مجموعه اعمال بازدارنده ای که یک شرکت برای از دور خارج کردن رقبا و یا پیشگیری از ورود آنان به بازار هدف، انجام می دهد را موانع ورود یک برند می نامند. این موانع می تواند در قالب ایجاد موانع قانونی، تاکتیکی، اجرای طرح های تجاری مناسب و یا استفاده از توان یک برند باشد. این اصطلاح، به هزینه هایی که یک شرکت نوپا، در هنگام ورود به بازار محتمل می شود نیز گفته می شود. عناصر بنیادین به عناصر اساسی و اولیه که شکل دهنده بنیان اصلی ...
    ______________________________
    ادامه در منبع : https://tnews.ir/news/64e296642855.h...c%d9%86%da%af/

مجوز های ارسال و ویرایش